پل مرکزی باکتری دستگاه استفاده آمریکایی

پل: مرکزی باکتری دستگاه استفاده آمریکایی دانشمندان آنتی بیوتیک اخبار گوناگون

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری فیلم برنده نخل طلای کن روی آنتن تلویزیون

فیلم‌های ایرانی با بازی فرهاد اصلانی، پوریا پورسرخ، پولاد کیمیایی و… پخش می‌شوند

فیلم برنده نخل طلای کن روی آنتن تلویزیون

فیلم برنده نخل طلای کن روی آنتن تلویزیون

عبارات مهم : ایران

فیلم های ایرانی با بازی فرهاد اصلانی، پوریا پورسرخ، پولاد کیمیایی و… پخش می شوند

این هفته ۱۸ فیلم سینمایی از شبکه های متفاوت تلویزیون پخش می شوند که زیاد آنها ایرانی اند.

فیلم برنده نخل طلای کن روی آنتن تلویزیون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ۱۸ فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در تعطیلات آخرِ دومین هفته مهر در جدول پخش شبکه های متفاوت تلویزیون قرار گرفته هست. از میان این تعداد فیلم، ۱۰ اثر ایرانی، ۶ فیلم خارجی و ۲ انیمیشن جهت مخاطبان تدارک دیده شده است هست.

این هفته با وجود به آخر رسیدن هفته دفاع مقدس، همچنان آثاری با این مضمون پخش می شوند که فیلم سینمایی «سفر به چزابه» ساخته رسول ملاقلی پور از این جمله است.

فیلم‌های ایرانی با بازی فرهاد اصلانی، پوریا پورسرخ، پولاد کیمیایی و… پخش می‌شوند

اما یکی از فیلم های مطرح این هفته که برنده نخل طلای جشنواره کن نیز شده است هست، «عشق» به کارگردانی میشائیل هانکه هست. این فیلم محصول ۲۰۱۲، توانست در جشنوارهٔ کن همان سال، نخل طلای عالی ترین فیلم را از آن خود کند. این فیلم ۱۲۷ دقیقه ای، روایتی دردناک از زوج سالخورده ایست که دچار زوال عقلی شده است اند. استفادهٔ هانکه از دو بازیگر قدیمی سینما یعنی ژان لویی ترنتینیان و امانوئل ریوا، بسیار نوستالژیک و خاطره انگیز هست. افتخارات این فیلم، مرزهای اروپا را هم در نور دید و توانست جایزهٔ عالی ترین فیلم خارجی زبان اسکار و گلدن گلوب را در سال ۲۰۱۳ در آمریکا کسب کند.

همچنین انیمیشن جالب «پرندگان عصبانی» هم این هفته پنج شنبه ۱۳ مهرماه ساعت ۱۳:۳۰از شبکه پنج پخش می شود. این انیمیشن با نام «انگری بردز» زیاد در میان مخاطبان آشنا شده است است و کودکان نیز حتما این بازی را به خاطر دارند.

جدا از جدول زیر، شبکه نمایش هم فیلم های سینمایی و تلویزیونی «تعبیر خواب»، «اولاد» و «قافله» را پنج شنبه 13 مهر در ساعت های 13، 17، 21 و «مثل شیشه»، «سرقت»، «تاریکی» و «تاراج» را جمعه 14 مهر در ساعت های 13، 15، 17 و 21 پخش می کند.

فیلم برنده نخل طلای کن روی آنتن تلویزیون

نام فیلم و کارگردان

شبکه

زمان پخش

بازیگران

فیلم‌های ایرانی با بازی فرهاد اصلانی، پوریا پورسرخ، پولاد کیمیایی و… پخش می‌شوند

خلاصه داستان

«سفر به چزابه»

کارگردان: رسول ملاقلی پور

یک

فیلم برنده نخل طلای کن روی آنتن تلویزیون

پنج شنبه 13 مهرماه

ساعت 23

مسعود کرامتی و فرهاد اصلانی

وحید در حال ساختن یک فیلم جنگی هست. او از علی دوست موزیک سازش دعوت کرده تا با دیدن قسمت هایی از فیلم که آماده شده است آهنگی بسازد ولی علی نمی تواند با فیلم ارتباط درستی پیدا کند…

«ماتادور»

کارگردان: فرهاد نجفی

یک

جمعه 14 مهرماه

ساعت 16

پولاد کیمیایی، سام درخشانی، پوریا پورسرخ و شقایق فراهانی

در پی سفر یک مقام بلند پایه بلژیکی به کشور عزیزمان ایران جهت انجام کنفرانسی مربوط به انرژی هسته ای یک گروه خراب کاری با پرداخت پول زیاد یک تک تیرانداز را اجیر می کند تا دیپلمات بلژیکی را در کشور عزیزمان ایران ترور کند و به این ترتیب اوضاع داخلی کشور عزیزمان ایران را متشنج و ناامن جلوه دهد. تک تیرانداز که خود ملیتی ایرانی دارد به آسانی از یونان وارد کشور عزیزمان ایران شده است و مقدمات کار خود را فراهم می کند….

«اعلامیه»

کارگردان: فرید نیکخواه آزاد

دو

پنج شنبه 13 مهرماه

ساعت 23

مهدی خدابنده و مصطفی رحمتی

زمان حکومت نظامی شاه برعلیه مردم است و همه مردم شور و اشتیاق پخش اعلامیه های تازه امام خمینی را دارند در این میان جواد لسانی و دوستش نیز اعلامیه های امام را با دست می نویسند و همه جا پخش می کنند…. ‏

«خمره»

کارگردان: ابراهیم فروزش

دو

جمعه 14 مهرماه

ساعت 8

بهزاد خداویسی، فاطمه ارزه و رضا الفت

داستان فیلم در مورد خمره آب مدرسه اي در حاشيه كوير است که مي شكند و فرزند ها بي آب مي مانند. تلاش معلم براي به دست آوردن خمره اي ديگر بي نتيجه مي ماند. فرزند ها جهت تعمیر خمره نیاز به موادی دارند که جهت تهیه آن دچار مسئله می شوند….

«خیال نقش»

کارگردان: احمد فیضی

دو

جمعه 14 مهرماه

ساعت 17:30

قاسم زارع و فاطمه سرلک

داستان این فیلم در مورد رضا نوجوانی است که ضمن درس خواندن جهت کمک به مخارج خانواده کار می­کند. رضا در رشته فرش فعالیت می­کند. آقا جلال صاحب­کار رضا در حال ورشکستگی هست. رضا تلاش دارد راهی جهت جلوگیری از بسته شدن کارگاه فرش جلال بیابد….

«گروگان»

کارگردان: رضا درستکار

سه

پنج شنبه 13 مهرماه

ساعت 10

فرهاد قائمیان و لاله اسکندری

خانم یاری، کارمند شرکت بیمه، به طور اتفاقی بعد ار اتفاق دزدی از بانک هم جوار شرکتشان و گروگانگیری کارمندان آنجا، به طور ناخواسته شاهد مهمی جهت پلیس و جهت سارقان و گروگانگیران می شود….

«سیب ترش»

کارگردان: مهدی صباغ زاده

سه

پنج شنبه 13 مهرماه

ساعت 15

میلاد کی مرام، رز رضوی و لیلا اوتادی

امیرعلی سروان نیروی انتظامی است که در یک کلانتری مشغول به خدمت شده است هست. او در حین یک ماموریت کاری با دزدی به نام پژمان درگیر شده است و طی اتفاق ای پژمان به قتل می رسد. پلیس امیرعلی را تبرئه کرده ولی او دچار عذاب وجدان شدیدی می شود. نامزدش مهتاب که مشاور روان درمانی است تلاش می کند تا او را از این بحران برهاند ولی امیرعلی با عوض کردن قیافه خود را به عنوان راننده آژانس به خانواده پژمان نزدیک می کند….

«سگ های پوشالی»

کارگردان: رضا توکلی

سه

پنج شنبه 13 مهرماه

ساعت 19

لیلا اوتادی، مهدی سلوکی و نیما شاهرخ شاهی

مهندس جوانی در بدو افتتاحیه یک پروژه فاخر ملی دچار سانحه ای عجیب و شگفت انگیز می شود و همین مسأله، او و دیگران را دچار سردرگمی می کند تا اینکه…

«تدارکی جهت سفر»

کارگردان: محسن علیدادی

سه

جمعه 14 مهرماه

ساعت 10

محمدرضا کسرایی، سید سینا هاشمی و امیررضا یزدانی

در يک دِه پيرمردي به نام حاج بابا تصميم مي گيرد تا يک تصویر رنگي از خود بگيرد تا وقتي مي ميرد بر سر مزارش بگذارند. براي تهيه اين تصویر او بايد به شهر برود ولی کسي را پيدا نمي کند که بر سر زمينش بگذارد تا از موتور آب نگهداري کند با اصرار نوه اش احمد، حاج بابا قبول مي کند او به جايش مواظب موتور باشد. ولی دست احمد بر اثر بي احتياطي لاي چرخ مانده و انگشتانش قطع مي شود….

«مامور ناشناس»

کارگردان: توماس گولمریان

سه

جمعه 14 مهر

ساعت 14:30

اُدو کی یر، جیمز سیبرنز، بران بویر و ریچارد گلاسن

وب یک خبرنگار آمریکایی مقاله ای را با عنوان پیوند تاریک منتشر می کند که در آن ادعا شده است که شرکت سیا در قاچاق مواد مخدر و همچنین قاچاق انسان در نیکاراگوئه دست داشته هست. مدیر جمهور آمریکا ماموری را به منظور پیگیری و از بین بردن اسناد بر علیه آمریکا در شرکت می گمارد. بدهید ترتیب گروهی دور هم جمع می شوند تا به هر طریق ممکن طی یک معامله، تمام مدارک را بر علیه شرکت سیا جمع آوری کرده و نابود کنند و ….

«رازهای گذشته یک زن»

کارگردان: گردون یانگ

سه

جمعه 14 مهرماه

ساعت 19

میشل وودز و مارک اسلاک

استفانی ویکرز 10 سال پیش در یک قهوه منزل در شیکاگو کار می کرده که شاهد قتل صاحب قهوه منزل (مو) بوده و به علت اینکه قاتل او را دیده، فرار می کند و به فیلادلفیا می رود. او ضمن عوض کردن هویتش با پزشکی به نام دیوید ویکرز ازدواج می کند….

«کلبه حصیری»

کارگردان: جینگ ژو

چهار

پنج شنبه 13 مهرماه

ساعت 20:30

یوآن دو و دان کائو

پسربچه ای چینی خاطرات دوران مدرسه و همکلاسی هایش را بازگو می کند. در این مدرسه او با دختر فرزند ای همبازی است که اهالی محل وی را بد قدم می دانند. مادر دختر فوت شده است و پدرش ناپدید شده است و او با پدر بزرگش زندگی می کند. بعد از مدتی پدر بزرگ هم می میرد. به همین علت اهالی دِه می خواهند او را از دِه بیرون کنند و دختر هیچ دوستی ندارد جز همین پسر بچه….

«عشق»

کارگردان: میشائیل هانکه

چهار

جمعه 14 مهرماه

ساعت 21:30

ایزابل الی، امانوئل ریوا و جین لوئیس

یک زوج سالخورده که سابقا استاد موسیقی بوده اند، دو بازنشسته شده است و در دهه ی هشتاد عمر خود به سر می برند. آنها در یک آپارتمان شیک و بسیار مرتب در دل پاریس زندگی می کنند. هر دو احساساتی، فعال و قانع هستند. ولی یک روز، آنه دچار سکته و حملات درد شدیدی می شود که یکی از دست هایش را فلج و نواختن پیانو را جهت او غیر ممکن می کند….

انیمیشن «پرندگان عصبانی»

کارگردان: کلای کایتس

پنج

پنج شنبه 13 مهرماه

ساعت 13:30

پرندگان عصبانی که با رفتن به کلاس های آرامش کمی خشم خود را کنترل کرده اند با ورود خوک های سبز که قصد اشغال سرزمین َآنها را دارند و تخم های آنها را ربوده اند دوباره عصبانی می شوند و با آنها وارد جنگ شده است و همه آنها را از بین می برند.

«سفر کارول»

کارگردان: امانوئل يوريب

پنج

جمعه 14 مهرماه

ساعت 10:45

كلارا لاگ، ژان جوزه بالستا و آلوارو دي لانا

دختر نوجواني به همراه مادرش از آمريكا به سرزمين مادري اش اسپانيا مي رود. مادر رو به فوت است ولی دخترك چيزي نمي داند و پدر هم درگير جنگ هست. او در دهكده با فرزند هاي دهكده دوست مي شود. بعد از فوت مادرش به منزل خاله اش فرستاده مي شود ولی نمي تواند دوام بياورد و نزد پدر بازمي گردد. در آخر پدر از جنگ فرار مي كند تا پيش دخترش بيايد ولی شوهر خاله اش او را شناسايي مي كند….

«سه هم دست»

کارگردان: جانی تو

پنج

جمعه 14 مهرماه

ساعت 13:30

وی زائو، کاتی وو و لویس کو

پلیس مرد خلافکاری را که زخمی شده است به بیمارستان می رساند. مرد قصد دارد روند درمان را کند نماید که دوستانش او را فراری دهند! دوستش به بیمارستان می آید و بیمارستان را به هم می ریزد. او که خودش را با تکه پارچه ها از پنجره آویزان کرده بمیرد که پلیس نجاتش می دهد.

«توپ، شوت، شیشه»

کارگردان: بهمن شهروان

کودک

پنج شنبه 13 مهرماه

ساعت 14

اسماعیل خلج، عمار تفتی و رضا رادمنش

پنج پسر فرزند با همدیگر قرار می گذارند در محله توپ بازی کنند. ولی بازی آنها مشکلاتی را جهت مردم و اهالی محل پیش می آورد. شیشه منزلی شکسته می شود و راننده ای که در بالای ماشین به تمیزکردن شیشه مشغول است در برخورد توپ با او به زمین می افتد و اتفاقات دیگری که اهالی محل فرزند ها را وادار می کنند زمین بازیشان را ترک کنند….

انیمیشن «مورچه قهرمان»

کارگردان: جان اِی دیویس

کودک

جمعه 14 مهرماه

ساعت 14

پسر فرزند ای به نام لوکاس، که از حشرات خوشش نمی آید، روزی با یک تفنگ آب پاش به لانه ی مورچه ها حمله ور می شود. مادر و پدر لوکاس به مسافرت رفته و او با مادربزرگش در منزل تنها مانده هست. مورچه ها به دنبال آمادگی جهت مبارزه با او هستند که موفق به کشف مایعی جادویی می شوند و شبی آن را در گوش او می چکانند. لوکاس به اندازه ی یک مورچه ی کارگر درمی آید و محکوم به کار در کلونی می شود….

واژه های کلیدی: ایران | فرزند | مورچه | ایرانی | ایرانی | انیمیشن | کارگردان | کارگردانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار